Wij zijn CXworks !

Customer Experience consultants met een hart dat klopt voor klanten en voor het optimaliseren van klantreizen. We helpen organisaties met het verbeteren van de klantbeleving op belangrijke klantcontactmomenten.


Wie werken bij ons?

Wat we bij CXworks graag doen, is organisaties helpen om succesvol te worden. Wij hebben ervaren dat het creëren van business waarde begint met het creëren van waarde voor de klant. Om dit voor elkaar te krijgen, proberen wij de beleving van de klant in de verschillende klantcontactkanalen continu te optimaliseren. Uiteindelijk zorgt dit voor meer tevreden en meer loyale klanten. En daarmee creëren we uiteindelijk ook waarde voor de organisatie. Omdat tevreden en loyale klanten een positieve bijdrage leveren aan de business resultaten.

Marcko

CX Consultant


Mandy

CX consultant


Mike

Online marketeer


Bert

Sales Director

ADVIES

Hoe organiseert u uw digitale transformatie? Welke rollen heeft u nodig om uw digitale transformatie succesvol te begeleiden. Hoe kantelt u uw organisatie naar een echte klantgerichte organisatie? Wat levert een uw digitale transformatie eigenlijk op? Welke KPI’s heeft u nodig om het succes van uw transformatie te meten? En op welke manier moet u bijsturen?

Onze Customer Experience Consultants begeleiden u tijdens uw digitale transformatie programma en geven antwoord op al uw vragen.

STRATEGIE

Hoe maakt u gebruik van de laatste digitale trends? Waar liggen voor u kansen in de markt? Hoe realiseert u meer groei? Op welke manier zorgt u voor meer loyale klanten? Welke digitale kanalen zet u in om uw doelen te bereiken?

Met de ontwikkeling van een digitale of een klantcontactstrategie helpen we u deze vragen te beantwoorden. Zo zorgen we ervoor dat u onderbouwd vanuit de markt en de klant de juiste keuzes maakt.

KLANTREIZEN

Een customer journey geeft inzicht in de totaal ervaring van de klant met uw organisatie. Alle fasen die een klant doorloopt en de contactmomenten die hij heeft met uw organisatie worden in kaart gebracht.

Aan de hand van een customer journey worden de belangrijkste uitblink momenten (peak moments) en optimalisaties (kansen) binnen de huidige dienstverlening geïdentificeerd.

OPTIMALISATIE

Hoe vertaal ik de strategie naar concrete acties? Wanneer haal ik er uit wat er in zit? Wat moet ik doen om snel resultaat te boeken? Personaliseren hoe doe ik dat? In welke fase van het maturity model zit ik? Hoe krijg ik de organisatie enthousiast voor mijn plannen?

Wij hebben verschillende workshops om u te helpen bij uw digitale marketing resultaten te optimaliseren. Onze workshops maken we op maat voor uw situatie, waarbij we beproefde technieken gebruiken

Onze transformatie aanpak


In deze eerste fase worden de strategische uitgangspunten vastgelegd, die belangrijk zijn voor het ontwikkelen van het nieuwe platform. Doormiddel van interviews met de belangrijkste stakeholders worden de doelstellingen opgehaald en geprioriteerd.